Home Forums WP Content Resharer Pro Linkedin & Facebook Setup Wrong

This topic contains 7 replies, has 4 voices, and was last updated by Avatar Jay Gajjar 6 months, 3 weeks ago.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Posts
  • #23342
    Avatar
    Martin Ingram
    Participant

    Hi,

    I have just purchased this plugin and can get Twitter to automatically post fine but the setup instructions on your help pages for facebook and linkedin are outdated and impossible to follow with the current facebook and linkedin developers setup.

    I cannot get eith to connect or share. Can you please advise or send up to date instruction on how to impliment these?

    Yours Faithfully,

    Martin

    #23359
    Avatar
    Jay Gajjar
    Keymaster

    Hello Martin,

    Thank you for bringing this to our notice. We are working on an update, and we will be releasing a new version very soon. Please bear with us.

    Thank you

    #23360
    Avatar
    Martin Ingram
    Participant

    Hi,

    As this is not working as advertisied could you please refund my purchase cost and then send me an email when you have updated the plugin so I can purchase it again, once you have it working properly.

    My payment was made via paypal, I will send you my paypal address for the refund in a private message immediately afetr this is posted.

    Yours

    Martin

    #23361
    Avatar
    Martin Ingram
    Participant
    This reply has been marked as private.
    #23363
    Avatar
    Jay Gajjar
    Keymaster
    This reply has been marked as private.
    #23397
    Avatar
    Michael Hainsworth
    Participant

    Hi, where are you on the updated docs for Facebook and LinkedIn? I need this functionality.

    #24917
    Avatar
    Michael Lapp
    Participant

    It is not enough to cash in the fees.
    Please provide a date for the fix of Linkedin.
    As far as I saw, they informed you about the API change.
    What else can I say.
    Greetings from Germany
    Michael

    #24918
    Avatar
    Jay Gajjar
    Keymaster

    Hello Michael Lapp- We are sorry for the inconvenience caused. We have refunded you with the amount of $49.00 for the purchase of WP Content Resharer Pro dated: 04/24/2019.

    The amount should take 8-10 working days to reflect in your account.

    We are currently working on updating this plugin, and as we do not have a definitive timeline for the update release – It is incorrect to charge you for so. We will notify you as soon as the update is released.

    Please let us know if you have any questions,

    Thank you,

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Pin It on Pinterest